e-ticaret

E-ticareti bu kadar gözde kılan unsurlar arasında; e-ticaretin, şirket ile hedef kitlesi arasındaki doğrudan ilişki sağlaması, pazarlamacılara istedikleri bilgileri sunması, hızlı ve düşük maliyetli olması ve tüm bunların elektronik ortamda yapılıyor olması sayılabilir. Diğer olumlu unsurlar arasında ise dağıtımda kolaylık ve ucuzluk, tüketici ile daha rahat etkileşim, anında geri dönüş, dikkat çekicilik, küresel pazarla tanışma, 24 saat hizmet ve anında satış yer alır.

 

Normal koşullarda ortalama 10 yıl alan markalaşma süreci, elektronik ticaret sayesinde 2 yıla inmiş durumdadır. Bugün "Dünyanın En Büyük 500 Şirketi" listesinde bundan birkaç yıl önce kurulmuş olan onlarca e-şirket yer alıyor.

 

E-ticaret sitelerinin arkasında çok güçlü bir yazılım ve veritabanı çalışmalıdır. Kesintisiz ve hatasız erişim sağlanmalı, güvenlik sorunları yaşanmamalıdır. Tasarımı yapılan işe ve pazarlanan ürünlere göre yapılmalı, her türlü işlemden sonra gerek müşteriniz gerekse firmanız e-posta, SMS ya da veritabanı kaynaklı olarak bilgilendirilmelidir.

e-ticaret

E-ticareti bu kadar gözde kılan unsurlar arasında; e-ticaretin, şirket ile hedef kitlesi arasındaki doğrudan ilişki sağlaması, pazarlamacılara istedikleri bilgileri sunması, hızlı ve düşük maliyetli olması ve tüm bunların elektronik ortamda yapılıyor olması sayılabilir. Diğer olumlu unsurlar arasında ise dağıtımda kolaylık ve ucuzluk, tüketici ile daha rahat etkileşim, anında geri dönüş, dikkat çekicilik, küresel pazarla tanışma, 24 saat hizmet ve anında satış yer alır.

 

Normal koşullarda ortalama 10 yıl alan markalaşma süreci, elektronik ticaret sayesinde 2 yıla inmiş durumdadır. Bugün "Dünyanın En Büyük 500 Şirketi" listesinde bundan birkaç yıl önce kurulmuş olan onlarca e-şirket yer alıyor.

 

E-ticaret sitelerinin arkasında çok güçlü bir yazılım ve veritabanı çalışmalıdır. Kesintisiz ve hatasız erişim sağlanmalı, güvenlik sorunları yaşanmamalıdır. Tasarımı yapılan işe ve pazarlanan ürünlere göre yapılmalı, her türlü işlemden sonra gerek müşteriniz gerekse firmanız e-posta, SMS ya da veritabanı kaynaklı olarak bilgilendirilmelidir.

e-ticaret

E-ticareti bu kadar gözde kılan unsurlar arasında; e-ticaretin, şirket ile hedef kitlesi arasındaki doğrudan ilişki sağlaması, pazarlamacılara istedikleri bilgileri sunması, hızlı ve düşük maliyetli olması ve tüm bunların elektronik ortamda yapılıyor olması sayılabilir. Diğer olumlu unsurlar arasında ise dağıtımda kolaylık ve ucuzluk, tüketici ile daha rahat etkileşim, anında geri dönüş, dikkat çekicilik, küresel pazarla tanışma, 24 saat hizmet ve anında satış yer alır.

 

Normal koşullarda ortalama 10 yıl alan markalaşma süreci, elektronik ticaret sayesinde 2 yıla inmiş durumdadır. Bugün "Dünyanın En Büyük 500 Şirketi" listesinde bundan birkaç yıl önce kurulmuş olan onlarca e-şirket yer alıyor.

 

E-ticaret sitelerinin arkasında çok güçlü bir yazılım ve veritabanı çalışmalıdır. Kesintisiz ve hatasız erişim sağlanmalı, güvenlik sorunları yaşanmamalıdır. Tasarımı yapılan işe ve pazarlanan ürünlere göre yapılmalı, her türlü işlemden sonra gerek müşteriniz gerekse firmanız e-posta, SMS ya da veritabanı kaynaklı olarak bilgilendirilmelidir.

e-ticaret

e-ticaret

E-ticareti bu kadar gözde kılan unsurlar arasında; e-ticaretin, şirket ile hedef kitlesi arasındaki doğrudan ilişki sağlaması, pazarlamacılara istedikleri bilgileri sunması, hızlı ve düşük maliyetli olması ve tüm bunların elektronik ortamda yapılıyor olması sayılabilir. Diğer olumlu unsurlar arasında ise dağıtımda kolaylık ve ucuzluk, tüketici ile daha rahat etkileşim, anında geri dönüş, dikkat çekicilik, küresel pazarla tanışma, 24 saat hizmet ve anında satış yer alır.

 

Normal koşullarda ortalama 10 yıl alan markalaşma süreci, elektronik ticaret sayesinde 2 yıla inmiş durumdadır. Bugün "Dünyanın En Büyük 500 Şirketi" listesinde bundan birkaç yıl önce kurulmuş olan onlarca e-şirket yer alıyor.

 

E-ticaret sitelerinin arkasında çok güçlü bir yazılım ve veritabanı çalışmalıdır. Kesintisiz ve hatasız erişim sağlanmalı, güvenlik sorunları yaşanmamalıdır. Tasarımı yapılan işe ve pazarlanan ürünlere göre yapılmalı, her türlü işlemden sonra gerek müşteriniz gerekse firmanız e-posta, SMS ya da veritabanı kaynaklı olarak bilgilendirilmelidir.

Copyright © 2018 TERSAÇI Web Tasarım ve Yazılım. Tüm hakları saklıdır.